بی سماورانه

راستی یادم رفت بهت بگم
این دوست دختره‌ت اینجاس،
همون ایرانیه رو می‌گم،
خانم سین
نشسته بود داشت به اصطلاح درس می‌خوند
که رفتم پشتش، دستم رو بردم بالا و ناغافل یکی گذاشتم پس گردنش
از شوت‌های سوباسا هم محکم‌تر بود،
شترق صدا کرد
کل کافه یه هو ساکت شد
ساکتِ ساکت
صدای نفس‌ها رو می‌شنیدی
بعد همه نیگام کردن که خوب حالا بعدش؟ حرکت بعدی چیه؟
با نگاهاشون ازم توضیح می‌خواستن
خودش هم سرش رو آروم برگردوند،
اشک توی چشماش جمع شده بود
لب‌هاش می‌لرزید
نمیدونم از درد بود یا از خجالت، یا این‌که صرفن یه شوک ساده رو تجربه می‌کرد
اصلن خودم هم خشکم زده بود
همه چی یه جور دیگه پیش رفت، همه چی خراب شد
با خودم فکر کرده بودم یکی می‌زنم پس گردنش و بعد اون برمی‌گرده می‌بینه منم و کلی با این شوخیم حال می‌کنه
ولی این‌طوری نشده بود که
خییییلی محکم زده بودم، هیچ جوری نمی‌تونستم به شوخی ربطش بدم
چاره‌ی دیگه‌ای نداشتم
انگشت اشاره‌م رو به سمتش ‌نشونه رفتم و بلند داد زدم که
این پدسسّگ جواب اسمس رفیق من رو نداده،
اونم در آستانه‌ی امتحان استپ دو
یه هو جو برگشت، تا گفتم استپ دو جو برگشت به مولا
همه برام دست زدن، یکی سوت بلبلی زد، یه حلقه گل هم انداختن گردنم
صاب کافه برام یه آیسد تی اورد
بعد خانم سین خجالت زده وسایلش رو جمع کرد، سرش رو انداخت زیر راه افتاد بره
که چشمش افتاد به مردم که جلوی راهش رو گرفته بودن
همه شاکی، کارد می‌زدی خونشون در نمی‌آمد
همه می‌خواستن پس گردنی بزنن
دیدم نامردیه دیگه، گفتم اگه دکتر خودش اینجا بود چی‌کار می‌کرد؟
پریدم وسط گفتم کاریش نداشته باشید، یه خورده مکث کردم، بغضم رو قورت دادم وادامه دادم بذارید بره
همین بسش‌ه، اون ارزش این کارا رو نداره
بذارید از بی سماوری تلف شه، دیهادریشن بگیره جونم مرگ شه
دوباره همه برام دست زدن و سوت کشیدن و سرود تختی ما تو هستی خوندن و به آیسد تی دیگه
همین دیگه
بی یک کلام پس و پیش

بی سماورانه

پاسخی بگذارید

